31. des. 2013

Erica Flettepute

 Dette er hva jeg har puslet med i julen. Denne ble jeg kjempefornøyd med.Alt som har fletter i mønsteret har jeg lyst til å lage.
                    Ikke helt heldig med bildet,litt vanskelig nå når det er så mørkt og dårlig lys inne.Fargen på
                    puten er mer i gammelrosa.
                    Puten er designet av Anne-Lene Andersen.Jeg har brukt garnet: Adore Alpakka fra Spar
                    Kjøp.Har brukt 31/2 nøste på pinner nr 3,5. Størrelse 45x45.
Mønsteret er til salgs på Ravelry= http://www.ravelry.com/patterns/library/erica-cushion

1 kommentar:

hobbystua sa...

Hei på deg.-)For en skjønn pute du har strikket,og hvor finner jeg mønster på denne,,,elsker fletter selv som du sikkert hvet. Var og kjøpte meg dette garnet selv i går og det virker så mykt og godt. Og så vil jeg takke deg for flere koselige kommentarer hos meg,og jeg kommer garantert hit på besøk igjen:-) Så et godt nytt år til deg og dine og ha en fortsatt hyggelig kveld. Stor klem fra Marianne:-)))