3. jan. 2011

Nytt år med nye prosjekter på gang

GODT NYTT ÅR til alle mine bloggvenner.
Jeg har begynt på en ny tunika,trodde jeg skulle kosestrikke på denne i jula men da kom flunsa å fikk tak i meg.Lenge siden jeg har vært så elendig i form, og feberen vil fremdeles ikke slippe taket, men hver dag er en ny dag og da er det bare å ta tiden til hjelp.Heldigvis så har jeg greid å komme meg inn på denne bloggen for å legge inn et nytt innlegg,noe som jeg ikke har greid på lenge,,,,håper at det nå skal være i orden.

5 kommentarer:

strikkedilla sa...

Godt nytt år og god bedring.

Guri sa...

Godt nytt år! Håper formen blir bedre for hver dag nå da... kjedelig å være sjuk i jula :( Mange som har sliti sofaen denne jula tror jeg.

Else Marie sa...

Godt nytt år til deg også.Er ikke helt i form selv,men håper at dette som har vart fra før jul har en ende snart.God bedring..............

hobbystua sa...

Godt nytt år Nitus:) Er leit at du er blitt syk,men hvet mange sliter med influensaen nå. Skal bli artig å se når du har fått ferdig tunikaen du har startet på. For alt du strikker er så gjennomført og pent:))
Må du ha en riktig god bedring å bli frisk igjen:))Klem fra Marianne.

Fru Keilegavlen sa...

Godt Nyttår og håpar formen er betre! Blir spennande å sjå tunikaen ferdig, ser veldig fin ut. Ønskjer deg ei fin veke og god betring.