22. feb. 2009

Award


Denne har jeg fått av Marit. Tusen takk for oppmuntringen.
Denne teksten fulgte med:
Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET - nærhet i rom,tid og forhold. Disse bloggerne er usedvanlige, sjarmerende og søte,og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!Gi denne utmerkelsen til seks bloggere,som igjen må velge seg seks nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres
Denne vil jeg gi videre til:

4 kommentarer:

Tovepia sa...

Gratulerer med denne utmerkelsen, den fortjnte du, og takk for at du vil gi den videre til meg! Utrolig koselig. Jeg tar imot den med glede:) Ha en flott dag videre!

mono sa...

Så koselig!! Tusen takk! =)


Du lager forresten fantastisk mye fint! Og bloggen din er veldig koselig! =)

Steinbokkjen ;o) sa...

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen tusen tusen takk kjære du! No vatt eg hoppande GLA! Kjempehærle oppmuntring å finna på ein sondag! Ha ein vidunderle kveld - her e da snart pizza koz! klem

Pillen sa...

Tusen takk. Kjempekoselig :):)