16. mai 2011

Min nye venn og samboer

Dette er min nye venn og samboer som har flyttet til meg.Hun heter Dotti og er en liten pekineserjente på 3 år. Hun har bodd hoss min datter Linda og barnebarnet mitt Maiken,men nå har hun flyttet til meg,men jeg vet at Maiken savner henne mye og derfor så er det også like mye hennes hund også.Nå har jeg selskap hele dagen,vi er ute og går tur og det er noe hun liker godt,og jeg slipper å snakke til kjøleskapet lenger.:o))
Det er Maiken som har tatt dette fine bildet av Dotti,så tusen takk for at du vil dele bildet med meg Maiken.

8 kommentarer:

Wenche/chawo sa...

Å så søt,her har du fått deg en herlig venn og samboer.

Jannickes Hjemmekos sa...

Søt liten dame - gratulerer med samboerinne.

BellaDonna sa...

Så flott samboer du har, hun får du nok mye glede av.
Sjalene dine er så nydelige.

Yvonne sa...

ååå så herlig liten krabat!

Moan sa...

Så kos! Hun var da søt!
Deilig med selskap :-)

Audhild sa...

Hjertelig tillykke med super samboer! Koselig å treffe dere igjen.

Klem fra Audhild og "Mimmi"

Nitus sa...

Hei Audhild.
Takk for det Håper du også koser deg med din lille venn :o))

mono sa...

For en supersøt liten venn du har fått deg! Det er utrolig mye selskap i selv den minste lille dyrevenn. =)

Utrolig flotte sjal du har strikka i det siste! =)